субота, 8 травня 2021 р.

З Днем Перемоги!!!!!







Переглянте з дітьми відео, яке розповідає про подвиг наших дідів та прадідів у часи Другої світової війни:




 Вірш для прослуховування:

  Нам не треба війни, не треба. 

   Нам не треба війни, не треба –

Ми за спокій і мир на Землі,
Щоб не коршаки в чистому небі,
А космічні пливли кораблі,
Щоб щасливо зростали діти
І не бачили жаху війни,
Щоб зловісний воєнний вітер
Був розвіяний вітром весни.
Вітром правди і сили людської –
Силу ту не здолати в віках –
Нас даремно лякають війною,
Міць народу – в народних руках!
Нам не треба війни, не треба –
Ми за спокій і мир на Землі.
Щоб не коршаки в чистому небі.
А космічні пливли кораблі.


День перемоги                                  

Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.

Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!

Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.

Прослухайте пісню "Спасибі солдати" - музика Івана Карабиця, слова Бориса Олійника, виконання Томара Ходокава


Розфорбуйте з дітьми малюнки : "Друга світова війна", День Перемоги" 









    День Перемоги – свято сивини
Наших прадідів, дідів і хто молодший.
Навіть тих, хто не бачив війни –
Але її крилом зачеплений був кожен, –
Вітаємо з Днем Перемоги ми!



Наша фото - галерея





















































понеділок, 26 квітня 2021 р.

Безпека життєдіяльності дитини

 


1. Переглянте разом з дитиною відео 

"Правила безпеки для дітей з інспектором Котиком"


 "Безпека дитини у побуті"


" Маша про правила безпеки життєдіяльності"



2. Ознайомтесь з цікавим виданням  для дітей та батьків - "Джміль"



3. Ознайомте дитину з правилами безпеки життєдіяльності


Як поводитися із незнайомими людьми

Із незнайомою людиною не треба розмовляти:

Вона може тебе вкрасти, у рабство забрати,

Здатна вона й обдурити і болю завдати,

А свої злочинні плани вдало приховати.

В дім не впускай людину незнайому!

Не розмовляй з чужим по телефону!

Ключі від дому теж нікому не давай!

На жодну пропозицію не приставай!

Не приймай дарунків ти від незнайомців!

Не приховуй від батьків нові знайомства!

У машину до чужого не сідай!

Кличуть? – Скажи: «Ні!» й відразу утікай! (Л. Петренко)

Безпека в ліфті

У ліфті дуже обережним будь!

Униз поглянути, як входиш, не забудь.

В кабіні ліфта і не грайся, й не стрибай,

На кнопки зайвий раз не натискай!

А коли ліфт зупинився раптово, –

Якомога швидше клич дорослих на підмогу!

Заходь у ліфт тільки з знайомими людьми, –

Уникнеш неприємностей, біди. (Л. Петренко)

Ігри біля вікон

Тобі схотілося в віконце подивитись?

Будь обережним, – можеш скло розбити!

Поранишся, чи руки обіб’єш,

Посунешся, – і з висоти впадеш!

На підвіконні теж не розважайся,

І на перила на балконі не схиляйся!

Всі ці забави до добра не доведуть,

А ось на лікарняне ліжко приведуть. (Л. Петренко)

Безпечні місця для ігор та розваг

Щоб не накликати біди,–

Безпечне місце для розваг знайди!

На вулиці, це знає кожен,

Гратися ніяк не можна.

На ковзанах, велосипедах, скейтах, самокатах

На спеціальному майданчику катайтеся, малята.

Ігри з м’ячем теж на майданчику чекають.

В хокей – не на водоймі, на катку лиш грають.

Незнайомих тварин не чіпайте ніколи, –

Вони заподіють великої шкоди!

Недобудовані, чи то старі, будівлі

Несуть біду: там не заводьте ігри!

І залізниця – не місце для втіхи!

Не йдіть туди гратись, – не буде вам лиха!

Незнайомці на вулиці теж здатні горя завдати, –

Не варто із ними й хвилини про щось розмовляти.

Речей невідомих до рук не беріть!

В підвал, на горище не слід вам ходить.

З вогнем і водою ніколи не грайтеся, –

Чемними й здоровими рости намагайтеся. (Л. Петренко).

Телефони аварійних служб

Коли виник вогонь чи дим, –

Телефонуйте: 101.

Якщо приключилася з вами біда –

Стане в нагоді вам номер 102.

Газом пахне у квартирі?

Телефонуйте: 104.

Ви хворі, чи поранились в процесі гри?

Допоможуть вам за номером 103.

Тільки треба добре пам’ятати:

Без потреби на ці цифри не слід натискати!

Бо поки машини шукатимуть по хибних викликах дорогу,

Хтось може і не дочекатися на допомогу. (Л. Петренко).

Якщо ти заблукав

Якщо ти у біду потрапив,

Біжи відразу ж до мами чи тата.

Їх поряд нема? Не плач, не журись:

До міліціонера скоріше звернись.

В метро чергового ти можеш спитати.

«Довідку» слід на вокзалі шукати.

Касир в магазині тобі допоможе.

В маршрутці водій щось порадити зможе. (Л. Петренко).

Безпека в автомобільному транспорті

Біля спеціального знака транспорт чекай.

Не поспішай! Нікого і ніколи не штовхай.

Через задні двері до салону заходь,

Через передні – на своїй зупинці виходь.

У салоні сідай, або стоячи, за поручні тримайся,

«Зайчиком» проїхати не намагайся.

Поступайся місцем людям похилого віку,

Не галасуй, не висовуйся із вікон.

Не притуляйся до дверей, не стій на сходах,

Сміття не кидай під сидіння чи в проходах.

У салоні не пустуй, пасажирів не ображай,

Водія від роботи не відволікай.

Тоді поїздка всім на користь буде,

Не зіпсують собі здоров’я й настрій люди. (Л. Петренко)

 

4. Пам'ятки:





5. Заняття з математики для дітей старшого дошкільного  віку: 


    Тиждень безпеки життєдіяльності  був дуже цікавим та веселим. Протягом тижня діти познайомились з професією - пожежник, допомогли врятувати домівки казковим героям, подружились з Світлофором та вивчили правила безпеки життєдіяльності.




























 





















 











Роботи наших дітей до виставки, присвяченій ОБЖД:


Чувашова Оля 



Юшкевич Святослав




Балабаш Денис














неділя, 31 травня 2020 р.

ТЕМА ТИЖНЯ: "ПРАВА ДИТИНИ"






ШАНОВНІ БАТЬКИ ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО РАЗОМ З ДИТИНОЮ ТА ОЗНАЙОМТЕСЬ З ВЕЛИКИМИ ПРАВАМИ МАЛЕНЬКОЇ ДИТИНИ




ДІТИ ГОВОРЯТЬ ПРО СВОЇ ПРАВА






ЛЕКСИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ З ДІТЬМИ

Психогімнастика: «Посмішка»                                                                                   

 Я всміхаюсь сонечку:

 «Здрастуй, золоте!»                                                                                    

Я всміхаюсь квіточці:

 «Хай вона цвіте..»                                                                                   

Я всміхаюсь дощику: 

«Лий, немов з відра!»                                                                             

Друзям я всміхаюся, 

зичу їм добра !!!!     

                                                                   

Привітання :  

 «Привітаємося із собою»                                                                                           

Доброго ранку очі, ручки, вушка, носик                                                         

Доброго раку ротик, зубки, ніжки, шийко                                                           

Доброго ранку животик, спинко, пальці                                                              

Доброго ранку голівко                                                                                          

Доброго раку Я!                                                                                                                   

 Ось який красивий Я!       

 

Дихальні вправи :  «Гарячий чай»

У дитини в руках чашка, дитина робить вдих носом, а на видиху дує в чашечку, вимовляючи пошепки [ф-ф-ф-ф], начебто студить гарячий чай.

« Корабель»

Налити в миску води, покласти на воду паперовий кораблик і запропонувати дитині «допомогти» корабликові переплести на іншу сторону миски. Дитина робить вдих носом, а на видиху вимовляє «пф» і дує при цьому на кораблик. Чим дужчий повітряний струмінь, тим далі попливе кораблик.    


Пальчикова вправа : «Моя Сім’я.»               

Цей  пальчик – мій дідусь,                                            

А цей пальчик - люба бабуся,                                  

Цей пальчик – рідний  татусь,                                    

А цей пальчик - мила матуся,                                        

А малюк, звичайно, я –                                                 

Ось і вся моя сім'я.     

                      

Рухлива гра : «Дівчата і хлопці : -Ц-Ц-Ц!»

Плеснемо в долоні: Хлоп-хлоп-хлоп!                       

Скачемо на конях: Гоп-гоп-гоп!                           

Летимо, як птахи: Шусь-шусь-шусь.                                     

Як повзуть мурахи? Хрусь-хрусь-хрусь.

Пострибав горобчик: Цінь-цінь-цінь,

Дівчата і хлопці : -Ц-Ц-Ц!»


Мовленнєва гра «Будова тіла»

Н.Карпенко                                                                             

Познайомтесь, я дитина,                                                                                             

Хоч маленька, а людина                                                                                               

Всі частини тіла знаю                                                                                                

Визначаю й називаю                                                                                                          

Є у мене голова                                                                                                              

І вона творить дива,                                                                                                   

Шия голову тримає,                                                                                              

Нахиляє, повертає,                                                                                                           

Є у мене дві руки,                                                                                                              

Це мої помічник.                                                                                                              

А не посидючі ноги                                                                                             

Прокладають в світ дороги.                                                                                    

Тулуб з’єднує частини,                                                                                                  

Є живіт у нас і спина.                                                                                                       

І всьому -  хребет опора,                                                                                                   

Ось така моя будова.    


Мовленнєва гра : 

«Кожен ім’я своє знає…»                                                                                               

Кожен ім’я своє знає,                                                                          

Голосно(тихо) його називає                                          

Чистомовки:

Тя –Тя-Тя – маєм право на життя.

М’я - М’я - М’я  - маєм право на ім’я.

Дина -Дина - Дина щоб була родина.

Ня-Ня-Ня- маєм право на навчання, харчування, лікування,

На безпечне існування.

Скоромовки:

В домі Дмитра  дим.
Ой ходім туди, ходім.
Рятувати Дмитра дім.

***

Ой був собі коточок,
Украв собі клубочок
Та й сховався в куточок.

Лічилка :

Сітка, вітка,                                                                        

дуб, дубки -                                                         

поставали козаки,                                                                

Шабельками брязь -                                                  

вийди, князь.

 

Оповідання: «Як Сергійко навчився жаліти»

 В. Сухомлинський

Маленький хлопчик Сергійко гуляв біля ставка. Він побачив дівчинку, що сиділа на березі.
Коли Сергійко підійшов до неї, вона сказала:
- Не заважай мені слухати, як хлюпають хвилі. Сергійко здивувався. Він кинув у ставок камінець. Дівчинка запитала:
- Що ти кинув у воду? Сергійко ще більше здивувався.
- Невже ти не бачиш? Я кинув камінець. Дівчинка сказала:
- Я нічого не бачу, бо я сліпа.
Сергійко від подиву широко відкрив очі й довго дивився на дівчинку.
Так, дивуючись, він і додому прийшов. Він не міг уявити: як це воно, коли людина нічого не бачить?
Настала ніч. Сергійко ліг спати. Він заснув з почуттям подиву.
Серед ночі Сергійко прокинувся. Його розбудив шум за вікном. Шумів вітер, в шибки стукав дощ. А в хаті було темно.
Сергійкові стало страшно. Йому пригадалася сліпа дівчинка. Тепер хлопчик уже не дивувався. Й ого серце стиснув жаль.
Як же вона, бідна, живе в отакій темряві?!
Сергійкові хотілося, щоб скоріше настав день. Він піде до сліпої дівчинки. Не дивуватиметься більше. Він пожаліє її.